ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;
- kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,
- nadzór nad jakością i terminowością napraw,
- efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;
- wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;
- rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;
- aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;
- rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg;
Wymagania:
- dobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,
- zdolność kierowania pracownikami,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w pracy z Klientami;
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedzi
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne;
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność w działaniu
- silna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,
- odporność na stres
- dyspozycyjność
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet profesjonalnych szkoleń,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę)
WARUNKI PRACY
Doradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.